تمام خطوط اتوبوسرانی در ایام برگزاری اجلاس سران کشورهای غیر متعهد فعال خواهند بود
دکتر محمد باقر قالیباف
مرد عمل و اندیشه

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه گفت: تمام خطوط اتوبوسرانی تهران در ایام برگزاری اجلاس سران کشورهای غیر متعهد فعال خواهند بود و هیچ محدودیتی در خدمات رسانی خطوط اتوبوسرانی نخواهیم داشت.

مهندس پیمان سنندجی در گفتگو با خبرنگار"تهران سما" با بیان این مطلب اظهار کرد: تمام خطوط اتوبوسرانی در این ایام فعال خواهند بود و خطوط راه آهن- تجریش (خط 7 اتوبوس هایBRT) و  پایانه شهید افشار-ترمینال جنوب (خط 4 اتوبوس های  BRT ) نیز به شهروندان خدمات رسانی خواهند کرد.

وی افزود: به غیر از فعالیت اتوبوسرانی با تمام ظرفیت در خطوط موجود، در صورتی که برای برگزاری اجلاس سران کشورهای غیر متعهد نیاز به اتوبوس های ویژه باشند نیز شرکت اتوبوسرانی تهران و حومه این آمادگی را دارد که اتوبوس های VIP خود را در اختیار اجلاس قرار دهد.

سنندجی افزود: تعدادی اتوبوس نیز به صورت آماده باش خواهند بود در تمام طول ایام برگزاری اجلاس در صورت نیاز بتوانیم به صورت شبانه روزی خدمات رسانی داشته باشیم.

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه خاطر نشان کرد: 50 دستگاه اتوبوس دوکابین جدید که اخیرا وارد ناوگان اتوبوسرانی شده است نیز برای هرچه بهتر برگزار شدن اجلاس سران کشورهای غیر متعهد ، در این ایام به کارگیری خواهد شد.


نظرات شما عزیزان:

آرش
ساعت21:09---17 شهريور 1391
salam dooste khoobam.khoshhal misham link konim

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: یک شنبه 5 شهريور 1391برچسب:قاليباف , شهرداري تهران, خطوط اتوبوس پر سرعت,
ارسال توسط حسین کشتگر قاسمی
آخرین مطالب